مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-29حوادث

تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا


جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا گفت: در ایام نوروز کارکنان پلیس آگاهی در سراسر استان های کشور آمادگی لازم برای تامین امنیت و آرامش مردم را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ فرامرز به گذر جانشین پلیس آگاهی ناجا در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی عمار که با حضور تنی چند از معاونین این پلیس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: هدف اصلی برای کنترل ترددها در محورهای سراسر کشور کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است؛ بنابراین سلامت و تامین امنیت و آرامش مردم از اولویت های مهم کاری این پلیس است.

وی در ادامه به وظایف ماموران پلیس آگاهی در سراسر کشور به خصوص در ایام پایانی سال گذشته و ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: کنترل مستمر مجرمان سابقه دار حرفه ای و خطرناک به صورت محسوس و نامحسوس همواره در دستور کار قرار دارد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: نظارت بر عملکرد استانها در کشف جرم، سطح بندی مجرمان پلیس آگاهی و اجرای طرح های کنترلی در سراسر کشور، تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا، ارتقاء اشراف اطلاعاتی و کنترل مجرمان، هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور اشراف بر معتادان متجاهر و پیشگیری از وقوع سرقت به خصوص سرقت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا

تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا