مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:162020-03-29سياسي

یک هزار و 300 تن از مهمانان نوروزی، روستاهای دالاهو را ترک کردند


کرم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعدادمهمان مربوط به حوزه بخش گهواره از توابع شهرستان است ولی با این وجود، کماکان بیش از 2 هزار و 200 مسافر همچنان در حوزه روستاهای شهرستان حضور دارند.

وی اظهار داشت: بار دیگر از مسافران و مهمانان ساکن شهرستان درخواست می کنم تا با نوع دوستی و در جهت حفظ سلامت خود و میزبانان، به شهر و دیارخویش برگردند که این اقدام احترام گذاشتن به قانون و دستورالعمل های صادره و نوعی تشکر عملی از میزبان محسوب می شود.

فرماندار دالاهو گفت: محور تنگ گول به گهواره از طرف دشت کرند، به طور کامل مسدود خواهد شد و اکنون اقدامات مربوط به کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در حوزه شهرستان تشدید شده و در روستای توتشامی نیز گیت ایست و بازرسی استقرار یافته است.

او اضافه کرد: پنج راه اصلی و فرعی بزرگراه کربلا به داخل این شهر و 25 مسیر تردد به تفرجگاه ها، بوستان ها و مراکز تفریحی این شهرستان در اجرای طرح ملی مقابله با ویروس کرونا از روز پنجشنبه هفته گذشته مسدود شده است.

محمدی همچنین از بهره گیری از ظرفیت توانمند جامعه خبری و خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و آموزش عمومی و پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا خبرداد و ادامه داد: هم اکنون جامعه نیازمند دمیدن روح آرامش و امید است و فضای مجازی در این رابطه می تواند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 300 تن از مهمانان نوروزی، روستاهای دالاهو را ترک کردند

یک هزار و 300 تن از مهمانان نوروزی، روستاهای دالاهو را ترک کردند