مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:062020-03-29اقتصادي

خدمات شهری شهرداری خلخال تجهیز می شود


صباح الدین برزگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای دستیابی به این هدف شهرداری از اول سال نو اقدام به تهیه و خرید امکانات و تجهیزات جدید جمع آوری زباله و هم چنین خودروهای مکانیزه برای انتقال درست و سریع زباله ها به محل دفن زباله های شهر کرده است.

وی به خرید و راه اندازی 50 دستگاه ظرف استیل جمع آوری زباله و جایگزینی ظرف های جدید خریداری شده به جای ظرف های کهنه و فرسوده در خلخال اشاره کرد و گفت: با اجرای این کار هم اکنون مشکل ریزش زباله ها از سطل های سوراخ و پوسیده و همچنین تخلیه زباله های داخل این ظروف به خودروهای مکانیزه جمع آوری زباله برطرف شده است.

شهردار خلخال با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و احتمال گسترش این بیماری از طریق محله های جمع آوری زباله های شهری از شهروندان خواست تا زباله های خانگی خود را در کیسه های نایلونی مخصوص زباله جمع آوری و سر کیسه های به صورت کامل بسته و قبل از تخلیه ظروف زباله آن را در داخل ظرف ها قرار داده و رهاسازی زباله ها در اطراف ظرف های جمع آوری زباله و یا محله های غیر از محله های تعیین شده جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه روزانه بطور میانگین بیش از 70 تن زباله در خلخال تولید می شود، اظهارداشت: با توجه به اینکه 2 دستگاه خودرو مکانیزه بزرگ و متوسط شهرداری جوابگوی انتقال این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهری شهرداری خلخال تجهیز می شود

خدمات شهری شهرداری خلخال تجهیز می شود