مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:062020-03-29اقتصادي

تمامی تفرجگاه های سبزوار در روز طبیعت تعطیل است


اسماعیل نصرآبادی روز یکشنبه با اشاره به روند افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سبزوار به خبرنگاران افزود: تدابیر ترافیکی شدیدی برای روز طبیعت در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای تسریع در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، شهروندان در روز طبیعت در خانه بمانند و برای حضور در تفرجگاه ها برنامه ریزی نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: روستاییان سبزوار نیز در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مسافران نیستند و این دستور به دهیاران ابلاغ شده است.

نصرآبادی اظهار داشت: هم اینک تمامی ورودی های اصلی و فرعی شهر سبزوار بسته شده و خودروها در محل ورودی پایانه مسافربری و میدان خلیج فارس پایش و بررسی می شوند.

وی ادامه داد: خودروهایی که رانندگان آنها در سبزوار غیر مقیم هستند در صورت سرپیچی از اعمال محدودیت ها بر مبنای مقررات جدید 500 هزار تومان جریمه و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در سبزوار اغلب صنوف به جز نانوایی ها، سوپرمارکت ها و برخی واحدهای صنفی ضروری تعطیل شده اند که در صورت سرپیچی از اجرای این مصوبه مهر و موم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی تفرجگاه های سبزوار در روز طبیعت تعطیل است

تمامی تفرجگاه های سبزوار در روز طبیعت تعطیل است