مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:062020-03-29حوادث

حدود سه هزار کیلوگرم مرغ زنده توقیف شده در اسلام آبادغرب به کشتارگاه منتقل شد


صیدمحمد قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از تشدید مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت جامعه خبر داد و افزود: دام و طیور غیربهداشتی روستای برف آبادعلیا و سطح شهر کشف و معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی اسلام آبادغرب با بیان اینکه اکیپ مشترک شامل کارشناسان این اداره و ارگان های ذی ربط مقابله با بیماری کرونا طی بازرسی از اماکن پلمب شده، مقادیری دام غیرمجاز کشف و شناسایی کردند، گفت: اقدامات نظارتی از اوایل سال جاری شدت گرفته است و موارد با حضور نماینده های اعزامی معدوم سازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید به عمل آمده در روزهای اخیر از واحدهای کشتار غیرمجاز دام و طیور شهرستان اسلام آبادغرب که دستور پلمب آن ها صادر و اجرا شده است، کشتار غیربهداشتی یک رأس گوسفند در روستای برف آبادعلیا کشف و به طریق بهداشتی معدوم و با متخلفان برخورد شد.

وی افزود: متخلفان بهداشتی در روستای برف آباد علیا و سطح شهر اسلام آبادغرب که کشتار غیرمجاز مرغ زنده و دام را داشتند با حکم دادستان این شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدابیر شدید مقابله با کرونا و لزوم همکاری شهروندان، یادآور شد: در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدیدهای شبانه از انبارهای توزیع مرغ برف آباد علیا و سطح شهر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود سه هزار کیلوگرم مرغ زنده توقیف شده در اسلام آبادغرب به کشتارگاه منتقل شد

حدود سه هزار کیلوگرم مرغ زنده توقیف شده در اسلام آبادغرب به کشتارگاه منتقل شد