مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-29سياسي

جلسه مجازی مجلس برگزار شد/ پیشنهاد پرداخت چند ماه یارانه به مردم


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد نمایندگان مجلس در جلسه مجازی برای پیش پرداخت چند ماهه یارانه نقدی و معیشتی به مردم خبر داد.

- محمد رضا تابش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزییات تشکیل جلسه امروز مجلس به صورت مجازی گفت: درجلسه امروز مجلس که به صورت مجازی باحضور حدود 130 نماینده و به ریاست لاریجانی برگزار شد، رییس مجلس در خصوص علت عدم تشکیل جلسه علنی مجلس با حضور وزیر بهداشت ودرمان برای بررسی اقدامات این وزارتخانه در مقابله باکرونا توضیحاتی ارائه داد.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار داشت: لاریجانی، علت عدم برگزاری جلسه علنی را نامه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی برلزوم تاخیر دوهفته ای در برگزاری جلسات علنی مجلس دانست و ابراز امیدواری کرد که اولین جلسه علنی مجلس درسال جاری ظرف 10 روز آینده بافاصله گذاری مناسب و در محل صحن و با استفاده از جایگاه تماشاچیان برگزار می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان به طرح دیدگاهها و نظرات خویش در خصوص مغایرت قانونی برگزاری جلسات به صورت مجازی، پیشنهاد فراخوان پویش خیرین برای حمایت از آسیب دیدگان بیماری کرونا، پیش پرداخت چند ماهه یارانه به مردم، تعمیم مرخصی زندانیان به متهمینی که در زندان هستند و هنوز حکم محکومیت نگرفته اند، لزوم حضور پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مجازی مجلس برگزار شد/ پیشنهاد پرداخت چند ماه یارانه به مردم

جلسه مجازی مجلس برگزار شد/ پیشنهاد پرداخت چند ماه یارانه به مردم