مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-29سياسي

صبوری و همراهی مردم باید جبران شود


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبوری و همراهی مردم به ویژه گروه هایی که از نظر مادی متضرر شده اند، قابل تقدیر است و البته باید به نحو مقتضی جبران شود.

- ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبوری و همراهی مردم به ویژه گروه هایی که از نظر مادی متضرر شده اند، قابل تقدیر است و البته باید به نحو مقتضی جبران شود.

محمدرضا تابش در ادامه پیگیری های مستمر و روزانه خود درخصوص مقابله با کرونا در استان یزد و شهرستان اردکان در مذاکره با معاونین وزارت بهداشت و سازمان برنامه بودجه، مسئولان استان و مدیران شهرستان ضمن بررسی وضعیت مقابله با کرونا نسبت به پیگیری جهت تامین برخی از نیازها و حل مشکلات اقدام کرد.

وی در این مذاکرات تلفنی که به مدت 4 ساعت به طول انجامید با معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، معاونت پشتیبانی و امور مالی وزارت بهداشت؛ همچنین استاندار یزد، فرمانده نیروی انتظامی استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، مدیر کل صدا و سیمای استان، فرماندار اردکان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر شبکه و مرکز بهداشت، رییس بیمارستان ضیایی، همچنین تعدادی از پزشکان و پرستاران فعال در خط مقابله با کرونا به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان شهرستان گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبوری و همراهی مردم باید جبران شود

صبوری و همراهی مردم باید جبران شود