مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-29اقتصادي

طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن در استان سمنان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد فروهر صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن در استان سمنان از نیمه دوم فروردین امسال اجرا می شود، اظهار داشت: 95 معدن حادثه خیز استان سمنان در این طرح مورد ارزیابی و ایمن سازی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از بروز حوادث در معادن استان سمنان مهم ترین هدفی است که در اجرای این طرح دنبال می شود، افزود: همکاری سازمان نظام مهندسی معدن و بهره برداران معادن در اجرای هر چه مطلوب تر طرح لازم است.

فعالیت معادن غیر ایمن متوقف می شود معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه چنانچه بازرس ایمنی شرایط ایمنی را در معدنی مناسب اعلام نکند و پیشنهاد تعطیلی و توقف عملیات معدنی را ارائه دهد، یادآور شد: درصورتی که شرایط معدن غیر ایمن تشخیص داده شود، فعالیت آن متوقف و بهره بردار موظف به رفع نواقص و ایجاد شرایط ایمن می شود.

فروهر با تأکید بر اینکه معادنی که دارای شرایط غیر ایمن هستند به صورت ویژه مورد بازرسی و ارزیابی ایمنی قرار می گیرد، اضافه کرد: در این طرح تمام معادن زغال سنگ و معادن زیرزمینی و معادنی که در سال گذشته حادثه خیز بودند ساماندهی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن در استان سمنان اجرا می شود

طرح ارزیابی وضعیت ایمنی معادن در استان سمنان اجرا می شود