مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-29سياسي

50 بوستان شهر بیرجند تعطیل شد


محمدعلی جاوید روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای روز 13 فروردین نیز همچنان این بوستان ها به خصوص بوستان جنگلی تعطیل است و شهروندان باید مراعات این موضوع را برای حفظ سلامتی خود و دیگران داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری بیرجند در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: در حوزه اطلاع رسانی همه بیلبردهای شهر به موضوع کرونا اختصاص یافته که بخشی از اطلاع رسانی توسط سازمان فرهنگی شهرداری انجام شده و بخشی هم در اختیار همه دستگاه ها است که بدون اخذ وجه کار اطلاع رسانی در این خصوص را انجام دهند.

شهردار بیرجند افزود: در حوزه ضد عفونی معابر سطح شهر و فضاهای عمومی نیز روزانه به طور میانگین هفت هزار لیتر مواد ضد عفونی روی سطوح تزریق می شود که شامل معابر، سطح بازارها، ایستگاه ها ، فضاهای شهر بازی و سرویس های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل نیز روزانه چندین نوبت نسبت به ضد عفونی کردن اتوبوس ها اقدام می شود اضافه کرد: همچنین هفت اکیپ آتش نشانی و یک دستگاه خودرو یگان ویژه در اختیار شهرداری به طور مداوم کار ضد عفونی سطح معابر را انجام می دهد.

جاوید با اشاره به ساماندهی 250 نیروی جهادی در راستای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: این افراد در قالب سمن ها و هیات ها ساماندهی شده اند که روزانه مواد ضد عفونی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 بوستان شهر بیرجند تعطیل شد

50 بوستان شهر بیرجند تعطیل شد