مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-29سياسي

تا ابد زمین خورده ات هستیم حضرت سقا


علمدار دشت کربلا چه در زمان حیات مولی الموحدین علی(ع) و چه زمانه حیات و امامت امام حسن (ع) و امام حسین(ع) در تبعیت از امام و ولی زمان خود هیچ شک و تردیدی به خود راه نداد و بلکه بالاترین الگو و شاخص را در این باره از خود نشان داد.

- خبرگزاری فارس - مهدی مرادی: چهارمین روز از شعبان سال 26 هجری ، سالروز ولادت باسعادت امامزاده واجب التعظیمی است که به جهت جایگاه والایی که در نزد خدای متعال و اهل بیت(ع) دارد ایشان را باب الحوائج عنوان کرده و روز ولادت ایشان را به زیبایی روز جانباز نامیده اند و بدون تردید هر جامعه ای نیازمند بهره مندی از الگوها و نشانه های بارز اجتماعی، فرهنگی و دینی است و از این منظر، مکتب و امت اسلامی نیز از این قاعده و قانون کلی مستثنا نیست.

با این حال آنچه که مکتب اسلام را با مکاتب سایر ملل و نحله ها متفاوت و متمایز می سازد این است که دین و آیین ما مملو از الگوها و شاخص ها و ملاک های زندگی در حد اعلی خود است که این ها از جمیع جهات، الگوهای گسترده ای در اختیار انسان قرار می دهد و به راستی که هیچ ملت و فرقه ای تا به این اندازه دارای الگو و شاخص معتبر نبوده و نیست.

به خصوص مکتب اهل بیت (ع) که شاخص ها و الگوهای بزرگی همچون پیامبر اعظم(ص)، امیرالمومنین علی(ع)، حضرت زهرا (س) ، امام حسن (ع) و امام حسین(ع) را در درون خود دارد و این بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ابد زمین خورده ات هستیم حضرت سقا

تا ابد زمین خورده ات هستیم حضرت سقا