مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:352020-03-29اقتصادي

2.5میلیارد تومان تجهیزات پزشکی توسط فعالان اقتصادی سمنان اهدا شد


رییس اتاق بازرگانی سمنان از اهدای 2.

5میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی توسط فعالان تولیدی و صنعتی استان خبر داد و گفت: اهدای بیش از 30 هزار ملزومات بهداشتی از جمله این موارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جمعه ای صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی مقابله با کرونا که به میزبانی اتاق سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به تأمین برخی ملزومات بهداشتی و پزشکی توسط فعالان اقتصادی و تولیدگران در استان در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ها در مقابله با این بیماری، ابراز کرد: اهدای دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان ه از جمله فعالیت های فعالان اقتصادی در راستای مقابله با کرونا بوده است.

وی از اهدای شش دستگاه ونتیلاتور، یک دستگاه شوک الکترونیکی و ملزومات بهداشتی نیز توسط فعالان اقتصادی استان سمنان خبر داد و افزود: 33 هزار و 380 عدد گان، دستکش لاتکس، انواع ماسک، لباس های یکپارچه و… نیز توسط فعالان اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی به شبکه درمان استان اهداشده است.

رییس اتاق سمنان گفت: تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان تجهیزات و لوازم بهداشتی از سوی فعالان اقتصادی به بخش درمان استان هدیه شده است.

جمعه ای در ادامه و با بیان اینکه بخش کمک های دوم اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی در حال تهیه است، تاکید کرد: این تجهیزات و ملزومات پزشکی به محض در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.5میلیارد تومان تجهیزات پزشکی توسط فعالان اقتصادی سمنان اهدا شد

2.5میلیارد تومان تجهیزات پزشکی توسط فعالان اقتصادی سمنان اهدا شد