مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-29اقتصادي

فراز و فرود رمزارزها


اگرچه دو سال گذشته برای ارزهای دیجیتالی در ایران با نوسان همراه بود، اما بالاخره تصمیم به قانونی بودن استخراج مشروط به پرداخت نرخ برق صادراتی گرفته شد و همچنین تلاش هایی برای راه اندازی نمونه بومی رمزارز صورت گرفت.

- اگرچه دو سال گذشته برای ارزهای دیجیتالی در ایران با نوسان همراه بود، اما بالاخره تصمیم به قانونی بودن استخراج مشروط به پرداخت نرخ برق صادراتی گرفته شد و همچنین تلاش هایی برای راه اندازی نمونه بومی رمزارز صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، وضعیت اقتصادی در دنیا حالت ابهام به خود گرفته، برخی کارشناسان رکود اقتصادی را پیش بینی می کنند و برخی دیگر از تحلیل گران راه نجات را در تولید واکسن این ویروس می دانند.

در این شرایط سرمایه گذاران به دلیل ریسک بالا، سعی کردند سرمایه های خود را به وجه نقد تبدیل کرده و و پشت بورس های مطرح در جهان را خالی کردند.

اگرچه تا پیش از این ارزهای دیجیتالی (Cryptocurrency) گزینه ای نسبتا مطمئن برای سرمایه گذاری در شرایط بحرانی به نظر می رسیدند، درعمل و در حالی که هنوز ثبات اقتصادی در ماه های آینده مشخص نیست، ارزهای دیجیتال و در صدر آن ها بیت کوین هم روندی مبهم را پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و فرود رمزارزها

فراز و فرود رمزارزها