مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-29اقتصادي

تهدید کرونا فرصتی برای اجرای فراگیر طرح «کاپ» 


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری، شیوع ویروس کرونا را نمایشی از ناکارآمدی شیوه های پیشین جمع آوری پسماند دانست و گفت: انتشار این ویروس بستری را برای اجرای فراگیر طرح کاپ فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور با اشاره به برخی از اقدامات این سازمان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس در کشور، سازمان مدیریت پسماند حکم به توقف تفکیک پسماند در مناطق و مجتمع آرادکوه داد.

قرار بود این توقف با پرداخت حقوق حدود 3 هزار کارگر تا نیمه فروردین ماه ادامه داشته باشد، اما با توجه به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی دولت تا 20 فروردین ماه، ممنوعیت تفکیک پسماند هم تمدید می شود و تا بازگشت به شرایط عادی این روند ادامه خواهد داشت.

البته از آن جا که این موضوع بار مالی و قراردادی دارد، این هفته در مورد زمان دقیق ممنوعیت تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره پرداخت حقوق کارگران در صورت تمدید ممنوعیت توضیح داد: افرادی که در حوزه تفکیک پسماند مشغول هستند کارمند شهرداری تهران محسوب نمی شوند و از طریق پیمانکار با سازمان ارتباط دارند.

در یک ماه گذشته حقوق کارگران بیکار شده را پرداخت کردیم و در صورت تمدید ممنوعیت تفکیک هم سعی می کنیم از محل های دیگر کمک هایی را برای این قشر در نظر بگیریم، همان طور که با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید کرونا فرصتی برای اجرای فراگیر طرح «کاپ» 

تهدید کرونا فرصتی برای اجرای فراگیر طرح «کاپ»