مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:462020-03-29سياسي

قیام یزدی ها در دهم فروردین سبب سرعت پیروزی انقلاب شد


حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این روز در شهر یزد به عظمت و نقش این قیام در تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه با قیام خونین خود علیه رژیم ستم شاهی برگ زرینی در تاریخ افتخار این استان افزودند.

وی ادامه داد: باید قیام دهم فروردین را روزی ماندگار، تعیین کننده و اوج ولایتمداری ، بصیرت، ایستادگی مردم مسلمان این دیار و نقطه عطفی در تاریخ تحول کشور و استان بدانیم که نقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن به وجود آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهارکرد: مردم فداکار در این روز سرنوشت ساز با رهبری های حضرت امام خمینی ( ره) و هدایت های مدبرانه سومین شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) با حضور و اجتماع باشکوه خود در مسجد حظیره، انزجار خود را از شاه ابراز کردند.

فخرالدینی با بیان اینکه بزرگداشت مناسبت ها و ایام الله در فرهنگ سازی ارزش های انقلاب در بین مردم و نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، تبیین ابعاد این قیام توسط نهادهای فرهنگی و آموزشی و همکاری رسانه ها را خواستار شد.

وی بیان کرد: باید مردم به خصوص نسل جوان را به نحو مناسبی در جریان تاریخ انقلاب و نقش مردم یزد در پیروزی نظام قرار دارد تا این روزهای تاریخ ساز هیچگاه از ذهن مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام یزدی ها در دهم فروردین سبب سرعت پیروزی انقلاب شد

قیام یزدی ها در دهم فروردین سبب سرعت پیروزی انقلاب شد