مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:452020-03-29سياسي

فرماندار خاش: طرح فاصله گذاری اجتماعی در صورت نیاز تمدید می شود


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف حفظ سلامت مردم در حال اجرا است، گفت: اجرای این طرح فعلا تا 20 فروردین است که در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف حفظ سلامت مردم در حال اجرا است، گفت: اجرای این طرح فعلا تا 20 فروردین است که در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: مقابله با شرایط دشوار کرونایی وظیفه ای همگانی بوده که انتظار داریم، مردم در کنار مسئولان بیشتر به این مهم اهمیت بدهند.

وی با تشریح جزییات طرح اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قدردانی از عملکرد اصناف و مردم در تعطیلی بازار شهرستان و برخورد با اصناف متخلف و پلمپ با جوش دادن درب مغازه ها بیان کرد: توصیه ما این است که فروشندگان دوره گرد و دستفروشان از سطح شهر جمع آوری گردند.

صالحی با تاکید بر توقیف کامیون های غیر پلاک خاش که حمل کننده سیمان هستند اظهار داشت: تعطیلی پروژه راه آهن و در صورت برگشت پرسنل راه آهن ابتدا در قرنطینه قرار گرفته و تست های لازم انجام پذیرد.

وی ادامه داد: بخشداران و دهیاران از برگزاری مراسمات عروسی جلوگیری نماید و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خاش: طرح فاصله گذاری اجتماعی در صورت نیاز تمدید می شود

فرماندار خاش: طرح فاصله گذاری اجتماعی در صورت نیاز تمدید می شود