مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-29سياسي

دانشگاه هایی که کرونا تعطیل نکرد!/از مأموریت های دانشجویی تا ابتکار اساتید کرمانی


سال 98 متفاوت برای ایران به پایان رسید و کشور درگیر ویروس کرونا شد، جوانان بسیجی آتش به اختیار مانند گذشته در صف مقدم خدمت رسانی به مردم بودند اما در کرمان متفاوت تر شد و مأموریت کمک به سیل زدگان در شرایط قرنطینه به مأموریت مقابله با کرونا اضافه شد اما .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، بعد از فرمان ولی امر مسلمین در بحث آتش به اختیار کمتر کسی فکر می کرد این فرمان می تواند در برهه های حساس زیادی به داد مردم برسد، گروه های جهادی که امر ولی خود را سرلوحه کارشان قرار دادند همه جا در همه حوادث نفر اول در کنار مردم آسیب دیده هستند.

فرقی نمی کند سرپل ذهاب باشد، سیستان یا جنوب کرمان.

سال 98 متفاوت برای ایران به پایان رسید و کشور درگیر ویروس خطرناک کرونا شد این بار نیز جوانان بسیجی آتش به اختیار برای گندزدایی و ضدعفونی کردن مانند گذشته در اول صف مقدم خدمت رسانی به مردم بودند.

  در استان کرمان تحت عنوان گروه جهادی، 450 نفر به صورت آتش به اختیار حاضر شدند در کنار مبارزه مردم با کرونا، اما در سومین روز فروردین ماه که سیل بی رحمانه به جان برخی شهرهای جنوب کرمان افتاد، به گفته اهالی منطقه بعد از گذشت چند ساعت گروه های جهادی و دانشجویان بسیجی را در کنار خود دیدند زودتر از هر مسئولی! در بحث کرونا با توجه به شرایطی که در کشور پیش آمد مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه هایی که کرونا تعطیل نکرد!/از مأموریت های دانشجویی تا ابتکار اساتید کرمانی

دانشگاه هایی که کرونا تعطیل نکرد!/از مأموریت های دانشجویی تا ابتکار اساتید کرمانی