مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 02:302020-03-28اجتماعي

حجم ورودی مسافران به دماوند سه برابر جمعیت این شهرستان است


سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در این مدت کوتاه سه برابر جمعیت شهرستان دماوند وارد شهرستان شدند که این موضوع تهدید بسیار بزرگی برای مردم است.

- مهدی حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند در خصوص انسداد ورودی ها شهرستان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ای که از سوی وزارت کشور به کلیه استان ها و فرمانداری ها ابلاغ شده است مقرر شد از ساعت 24 روز هفتم فروردین 99 تمام محورهای ورودی و خروجی به شهرستان دماوند مسدود شود.

وی افزود: در این کار بزرگ نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و بسیاری از دستگاه های خدماتی مشارکت دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: این طرح فقط برای سلامت بیشتر مردم طراحی شده است و امیدواریم بتوانیم فواصل اجتماعی مدنظر را ایجاد کنیم تا با کمک هم این ویروس را شکست دهیم.

حیدری بیان کرد: سه راهی مهرآباد یکی از ورودی های حساس دماوند است و مسافران زیادی از شهر تهران و شهرستان های تهران از این نقطه وارد شهرستان دماوند می شوند.

وی اضافه کرد: در این مدت کوتاه سه برابر جمعیت شهرستان دماوند وارد شهر دماوند شدند که این موضوع تهدید بسیار بزرگی برای مردم این شهرستان است که ورود و عبور مسافران از شهرستان دماوند می تواند انتقال دهنده ویروس کرونا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم ورودی مسافران به دماوند سه برابر جمعیت این شهرستان است

حجم ورودی مسافران به دماوند سه برابر جمعیت این شهرستان است