مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 21:402020-03-28سياسي

تصادفات ایام نوروز در کهگیلویه وبویراحمد 67درصد کاهش داشته است


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش تصادفات ایام نوروز در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون گردشگری این اداره کل طی دیداری با سردار انصاری فرمانده فرمانده نیروی انتظامی  استان، میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

مجید صفایی در این دیدار با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی استان در حفظ امنیت مردم گفت: خدمات نیروی انتظامی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: نیروی انتظامی با برخورد مناسبی که با گردشگران دارد نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد.

اوی فزود: از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مبادی ورودی و خروجی استان بخوبی توسط پرسنل نیروی انتظامی کنترل شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: نوروز 99 بدون حضور مسافران و گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد در حال سپری شدن است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از شکست بیماری کرونا زمینه حضور گردشگران  داخلی و خارجی  به استان کهگیلویه و بویراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات ایام نوروز در کهگیلویه وبویراحمد 67درصد کاهش داشته است

تصادفات ایام نوروز در کهگیلویه وبویراحمد 67درصد کاهش داشته است