مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-28اجتماعي

اجرای طرح زوج و فرد خودروهای پلاک بروجرد از دوشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شهرستان بروجرد اظهار داشت: تمامی تلاش مسئولان در جهت جلوگیری از مرگ حتی یک نفر بر اثر بیماری ویروس کرونا در شهرستان است و همه سعی خود را می کنیم که جلوی شیوع این بیماری را در سطح بروجرد گرفته شود.

وی افزود: شاید بسته شدن ورودی ها و خروجی های شهر به گونه ای سخت گیرانه جلوه کند اما چاره ای نیست و باید نظارت کافی انجام شود و شهروندان به جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه این طرح ادامه دارد، تصریح کرد: به راهنمایی و رانندگی نیز اعلام کرده ایم که ظرف 48 ساعت آینده به تمامی رانندگان در سطح شهرستان اعلام کنند از روز دوشنبه همین هفته طرح زوج و فرد اعمال می شود تا از این طریق به سهولت خدمات رسانی به شهروندان نیز کمک کرده باشیم.

رحیمی تاکید کرد: امسال برنامه ای به نام سیزده بدر نداریم و تمامی مبادی شهرستان کاملاً بسته خواهد شد و مردم باید متوجه باشند که برای روز سیزده بدر هیچ گونه تدارکی برای نشستن در بوستان ها، پارک ها، منابع طبیعی شهری و روستایی و … نخواهیم داشت و ممنوع اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: امید است با همکاری شهروندان و در خانه ماندن این بیماری در سطح بروجرد و کشور برچیده شود تا دوباره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد خودروهای پلاک بروجرد از دوشنبه

اجرای طرح زوج و فرد خودروهای پلاک بروجرد از دوشنبه