مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 18:402020-03-28اجتماعي

غربالگری و تب سنجی 635 هزارنفر در پست های بازرسی سلامت در لرستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: خدمت رسانی و غربالگری پست های بازرسی کووید 19 تا به امروز 635 هزار و 645 نفر در مبادی ورودی شهرهای استان است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: خدمت رسانی و غربالگری پست های بازرسی کووید 19 تا به امروز 635 هزار و 645 نفر در مبادی ورودی شهرهای استان است.

صارم رضایی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جمعیت هلال احمر لرستان با برپایی پست های بازرسی سلامت در 32 نقطه استان در حال خدمت رسانی غربالگری سلامت است.

وی تصریح کرد: هدف از برپایی پست های سلامت کمک به ارتقاء سلامت و حفظ ایمنی اقشار مختلف مردم پایش و غربالگری مسافرین در مبادی ورودی خروجی های شهرها، شناسایی افراد مشکوک به بیماری و ارجاع به نظام سلامت، قطع کردن زنجیره انسانی انتقال ویروس کووید 19 از افراد ناقل به افراد سالم و همچنین ارائه آموزش های عمومی و همگانی در خصوص ویروس کرونا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تعداد نیروهای بکار برده تا به حال متشکل از کارکنان و اعضا شامل 2 هزار و 264 نفر به روز در پست های بازرسی سلامت هستند.

رضایی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر لرستان با تمام پتانسیل خود مشغول انجام خدمت به هم استانی هایمان است ابراز امیدواری کرد: با شکست این ویروس شاهد بازگشت آرامش به خانه هایمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری و تب سنجی 635 هزارنفر در پست های بازرسی سلامت در لرستان

غربالگری و تب سنجی 635 هزارنفر در پست های بازرسی سلامت در لرستان