مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:552020-03-28اقتصادي

گمرک شهیدرجایی آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: گمرک شهیدرجایی آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدری شنبه شب در جلسه مشترک مدیران گمرکات استان، بنادر و دریانوردی هرمزگان، راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، بیان داشت: گمرکات و بنادر هرمزگان به صورت 24 ساعته آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند.

وی عنوان کرد: زمینه ترخیص و بارگیری کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی در کمتر از 24 ساعت در بندر و گمرک شهید رجایی با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط مهیا شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: کلیه ظرفیت های جاده ای و ریلی هرمزگان برای حمل و نقل سریع کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی به سراسر کشور بسیج شده است.

به گفته معاون استانداری هرمزگان، استان هرمزگان برای تسریع در تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی در آمادگی کامل با بسیج امکانات بسر می برد.

وی اظهارداشت: جهت تسریع در تخلیه و بارگیری کالاهای پزشکی و بهداشتی به دستگاه های اجرایی ذیربط مرتبط استان مأموریت داده شده است با استفاده از اختیارات ستاد کرنا در کمترین زمان ممکن در استان مجوزهای لازم را صادر و منتظر دستگاه های مرکزی نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک شهیدرجایی آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند

گمرک شهیدرجایی آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند