مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:102020-03-28اقتصادي

تشدید اقدامات مقابله با کرونا در کرمانشاه در روزهای 12 و 13 فروردین


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تشدید اقدامات مقابله ای با شیوع کرونا در روزهای 12 و 13 فروردین ماه در قالب یک طرح ویژه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تشدید اقدامات مقابله ای با شیوع کرونا در روزهای 12 و 13 فروردین ماه در قالب یک طرح ویژه خبر داد.

مهرداد سالاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همزمان با سراسر کشور، گفت: با توجه به درپیش بودن روزهای 12 و 13 فروردین و افزایش احتمال تردد مردم در این دو روز، ستاد مقابله با کرونا در استان اقدام به تدوین طرحی ویژه در راستای تشدید اقدامات مقابله ای شیوع کرونا کرده است.

وی افزود: بر اساس این طرح که امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان به تصویب رسید در روزهای 12 و 13 فروردین ماه خروج مردم از شهرها ممنوع است و در تمامی خروجی شهرها جلوی تردد تمام خودروهای بومی و غیربومی گرفته می شود.

سالاری تصریح کرد: در داخل شهرها نیز تمام فضاهای سبز، پارک ها و.

تعطیل بوده و اجازه ورود افراد داده نمی شود، همچنین در صورت توقف خودرو در کنار این محوطه ها، خودروی متخلف علاوه بر جریمه، توقیف نیز می‎ شود.

وی افزود: در دو روز یاد شده تمام دکه ها، سرویس های بهداشتی، آبخوری ها، غرفه ها و سالن های پذیرایی در محدوده فضاهای سبز شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اقدامات مقابله با کرونا در کرمانشاه در روزهای 12 و 13 فروردین

تشدید اقدامات مقابله با کرونا در کرمانشاه در روزهای 12 و 13 فروردین