مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-28اقتصادي

مممنوعیت تردد بین شهری کارمندان در آذربایجان غربی برطرف می شود


علی مصطفوی روز شنبه در شانزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: با مصوبه ستاد استانی، برگه های ماموریت شامل کد ملی کارمند و شماره پلاک خودرو به این افراد داده می شود تا بین محل کار و سکونت خود تردد داشته باشند.

وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح فاصله گذاری اجتماعی، اضافه کرد: سازمان ها و نهادهای مختلف باید همکاری خود را در این خصوص ادامه دهند تا شاهد موفقیت در ادامه اجرای آن باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از دیروز، هشتم فروردین در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا 2 هفته آینده ادامه می یابد، بیان کرد: توجه به تامین نیازهای اساسی خانواده ها و جلوگیری از بروز مشکل در استان از جمله مهمترین مواردی است که باید مدیران نهادهای مختلف به آن اهتمام ورزند.

وی با قدردانی از پیام مشترک استاندار آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه که روز گذشته برای جلب حمایت مردم از اجرای این طرح منتشر شد، ادامه داد: انتظار داریم سازمان های مردم نهاد، احزاب و گروه های صنفی نیز بیانیه مشابهی صادر کرده و مردم را به همکاری بیشتر ترغیب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بلاتکلیفی برخی از اصناف با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: نهادهای مسوول از جمله سازمان صنعت، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مممنوعیت تردد بین شهری کارمندان در آذربایجان غربی برطرف می شود

مممنوعیت تردد بین شهری کارمندان در آذربایجان غربی برطرف می شود