مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-28پزشكي

55 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان غربی بهبود یافتند


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از بهبود 55 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد آقازاده در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در استان افزود: تاکنون 339 نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود 55 درصد مبتلایان را شامل می شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با اشاره به ابتلای 18 نفر به بیماری کرونا و جان باختن چهار نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته بر اثر این بیماری در استان گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان 615 نفر مبتلا شده و 53 نفر فوت کرده اند.

آقازاده با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 18 نفر به تعداد مبتلایان و چهار نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان غربی اضافه شده است، اظهار کرد: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک هزار و 608 نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه 615 نفر شامل 38 درصد مثبت بود.

آمادگی برای راه اندازی 3 آزمایشگاه ویژه در آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت قابل توجه آزمایشگاهی در استان، گفت: ما آمادگی راه اندازی سه آزمایشگاه ویژه کرونا را در استان داریم که در صورت اختصاص کیت، این آزمایشگاه ها در سریع ترین زمان نتیجه لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان غربی بهبود یافتند

55 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان غربی بهبود یافتند