مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 15:572020-03-28اقتصادي

کرونا دوبی را در برابر یک ضربه هولناک مالی قرار داد


ویروس کرونا در حال وارد کردن ضربه دردناکی بر شهر دوبی به عنوان یکی از پر جاذبه ترین شهرهای گردشگری جهان است زیرا برخی از هتل ها درهای خود را بستند و میانگین اشتغال در سایر هتل ها به کمتر از 10 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل جماران؛ ویروس کرونا به شدت صنعت گردشگری دوبی که 11 درصد درآمد این شهر را تشکیل می دهد در معرض تهدید قرار داده است و بر همین اساس این امارات در حال آماده شدن برای یک ضربه هولناک مالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، ویروس کرونا در حال وارد کردن ضربه دردناکی بر شهر دوبی به عنوان یکی از پر جاذبه ترین شهرهای گردشگری جهان است زیرا برخی از هتل ها درهای خود را بستند و میانگین اشتغال در سایر هتل ها به کمتر از 10 درصد رسید.

مدیر یکی از هتل های دوبی گفت : ما پیش بینی می کنیم تا پایان 2020 با شرایط بسیار دشواری روبرو خواهیم بود.

بر اساس این گزارش ، بیش از 16 میلیون گردشگر در سال گذشته میلادی از دوبی به عنوان سومین شهر گردشگری جهان دیدن به عمل آوردند و درآمد حاصل از صنعت گردشگری در سال 2019 بالغ بر 28 میلیارد دلار بود.

سازمان هواپیمایی امارات از سه شنبه گذشته تمامی پروازهای مسافربری خود را به استثنای پروازهای بازگشت اتباع خارجی به حال تعلیق درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دوبی را در برابر یک ضربه هولناک مالی قرار داد

کرونا دوبی را در برابر یک ضربه هولناک مالی قرار داد