مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:552020-03-28اجتماعي

چراغ اضافی خاموش؛ شیرازی ها به پویش جهانی ساعت زمین بپیوندند


حمید جورکش شنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان مراسم ساعت زمین برگزار نمی شود اما شهروندان میتوانند با خاموش کردن چراغ های اضافی منازل خود در این پویش جهانی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه حضور بیشتر شهروندان در منزل اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و رعایت مصرف انرژی را بیشتر کرده است، افزود: انتظار می رود شهروندان در سایر ایام سال نیز در زمینه پاسداشت و حفاظت از محیط زیست پیشگام باشند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره رویداد ساعت زمین گفت: برگزاری این رویداد توسط سازمان مردم نهاد بین المللی صندوق جهانی طبیعت از سال 2007 در سیدنی استرالیا آغاز شد و هدف آن جلب توجه و آگاه سازی مردم جهان نسبت به پیامدهای مصرف بی رویه انرژی و تاثیر آن بر محیط زیست است.

بنیاد جهانی طبیعت 2.

2 میلیون نفر را برای حمایت از اقدامات مربوط به تغییرات آب و هوا تشویق کرد که چراغ های غیر ضروری را به مدت یک ساعت خاموش کنند.

پس از آن در سراسر جهان این اقدام مورد استقبال عمومی قرار گرفت و در این جهت چراغ های برج ایفل در پاریس، برج ساعت بیگ بن در لندن، خانه اپرای سیدنی، ساختمان امپایر استیت در منهتن نیویورک، کاخ باکینگهام در لندن، تماشاخانه کولوسئوم در رم و کاخ ادینبورو در شهر ادینبورو اسکاتلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ اضافی خاموش؛ شیرازی ها به پویش جهانی ساعت زمین بپیوندند

چراغ اضافی خاموش؛ شیرازی ها به پویش جهانی ساعت زمین بپیوندند