مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:352020-03-28حوادث

بیش از 600 خودرو از ورود به ورامین منع شدند


حسین کاغذلو روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ورود و خروج شهرستان ورامین در محور چرمشهر گفت: از بامداد روز جمعه، عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی با استقرار در جاده چرمشهر، سه راهی ورامین به حسن آباد قم، از ورود هر گونه خودرو با پلاک شهرستان ممانعت کرده و همچنین از خروج خودروهای پلاک استان تهران از این مسیر ممانعت کردند.

وی افزود: تمامی مسیرهای ورودی محور قم- گرمسار به شهرستان ورامین به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی به این محور، جاده چرمشهر است که ورود و خروج خودروها در این مسیر به طور شبانه روزی کنترل می شود.

کاغذلو افزود: بر اساس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، راه های مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین از محور قم – گرمسار از جمله محور امامزاده عبدالله(ع)، روستای نجف آباد، جوادآباد و امامزاده هادی(ع) و زیرگذرهای این مسیر به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی، محور چرمشهر است که این مسیر نیز با حضور عوامل انتظامی کنترل می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام پلیس راه چرمشهر، روزانه بیش از600 دستگاه خودروی پلاک شهرستان، از ورود به داخل شهرستان ورامین منع شده اند.

وی افزود: با توجه به فعالیت واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه و تردد خودروها به این مناطق اقتصادی، برای تمامی خودروها به ویژه سرویس کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 خودرو از ورود به ورامین منع شدند

بیش از 600 خودرو از ورود به ورامین منع شدند