مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-28پزشكي

دندانپزشکان خوزستان کمیته کمک رسانی در کرونا تشکیل دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر اساس اعلام کمیته کرونا دندانپزشکان خوزستان با تعیین کمبود برخی اقلام در بیمارستان ها، برای تامین این کالاها و کمک به بیماران و کادر درمان ورود کرد.

در نخستین اقدام از همکاران دندانپزشک درخواست شد که برای کمک و ارج نهادن به زحمات همکاران پزشک، پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند ، ماسک و دستکش مازاد مطب خود را برای اهدا به بیمارستان برای ما ارسال کنند که اینکار صورت گرفت و همچنان ادامه دادر.

از طریق این کمیته در مجموع مبلغ یک میلیارد و 125 میلیون ریال برای کمک به این بحران جمعآوری شد.

از جمله کمک های این کمیته اهدای 60 بسته دستکش لاتکس و 80 بسته ماسک به بیمارستان گلستان اهواز،تحویل 40 بسته دستکش لاتکس و 30 بسته ماسک به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز و تحویل 70بسته دستکش لاتکس و 25 بسته ماسک به بیمارستان رازی اهواز، تامین 32 عدد محلول ضدعفونی سطوح 4 لیتری و 160 عدد محلول یک لیتری ضد عفونی دست به بیمارستان رازی اهواز بوده است.

بر اساس اعلام این کمیته اهدای 90 بسته دستکش لاتکس و 50 عدد محلول یک لیتری ضدعفونی کننده دست و 60 ست لباس محافظت شخصی به بیمارستان سینا اهواز،تامین 60 دست لباس محافظت شخصی تحویل بیمارستان ابوذر اهواز و اهدای 144 عدد محلول ضدعفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشکان خوزستان کمیته کمک رسانی در کرونا تشکیل دادند

دندانپزشکان خوزستان کمیته کمک رسانی در کرونا تشکیل دادند