مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-28دانش

مصوبه ای برای ادامه آموزش حضوری در دانشگاه فردوسی ابلاغ نشده است


دکتر عادل سپهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس از دانشجویان خواهشمند است تا زمان ابلاغ رسمی و بازگشایی دانشگاه، ضمن رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل، نسبت به ادامه روند آموزش دانشگاهی خود اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به وظیفه اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی شرق کشور از روزهای ابتدایی شیوع این بیماری، این دانشگاه ضمن تعطیل کردن حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس های دانشگاهی خود با توجه به امکانات موجود در دانشگاه سعی در کمک به مردم و همچنین کادر درمانی دانشگاه داشته است.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در این راستا با تشکیل کارگروه تشخیص بیماری نزدیک به یک ماه است که این کارگروه برای تولید کیت تشخیص بیماری در دانشگاه فردوسی مشهد می کوشد تا با فناوری های مولکولی و بیوشیمیایی، روش های جدید آسان، سریع و ارزان تری برای تشخیص این بیماری در دانشکده های کشاورزی و دامپزشکی ابداع کند.

سپهر افزود: با توجه به نیاز به الکل و مواد ضد عفونی کننده، این دانشگاه با تشکیل کارگروهی در زمینه تولید و بهینه سازی مواد ضدعفونی کننده با استفاده از فورمولاسیون های معتبر استاندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای برای ادامه آموزش حضوری در دانشگاه فردوسی ابلاغ نشده است

مصوبه ای برای ادامه آموزش حضوری در دانشگاه فردوسی ابلاغ نشده است