مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-28اجتماعي

تولید بیش از 195هزار عدد ماسک به همت مراکز آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل با حضور و مشارکت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد شهرستان ها در راستای مبارزه با ویروس کرونا، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل با حضور و مشارکت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد شهرستان ها در راستای مبارزه با ویروس کرونا، اقدام به تولید 195 هزار و 800 عدد ماسک و 10 هزار و 228 عدد گان بهداشتی جهت توزیع در مراکز بهداشتی آذربایجان شرقی می کند.

یعقوب نماینده از همراهی و مشارکت تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان برای تولید ماسک و البسه، در کنار جهادگران عرصه سلامت خبر داد.

وی افزود: در بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای اهر،کلیبر، بناب، مرند، هریس، ملکان و مرکز شماره سه تبریز با همکاری و مشارکت سایر بخش ها، هم چون بیمارستان اهر، نهادهای کمک کننده مردمی، فرمانداری کلیبر و هریس، شهرداری یامچی و در بخش خصوصی گروه سرمایه گذاری میثاق محتا در اقدامی خداپسندانه و در چندین کارگاه فعال تولیدی و با حضور مربیان و مهارت آموزان، اقدام به دوخت ماسک و گان می کنند.

وی در ادامه گفت: مراکز دولتی تعداد 149 هزار و 500 عدد ماسک و 228 عدد گان بهداشتی تولید و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 195هزار عدد ماسک به همت مراکز آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

تولید بیش از 195هزار عدد ماسک به همت مراکز آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی