مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-28سياسي

پر شدن چاه های فاضلاب یکی از اساسی ترین مشکلات مردم زهکلوت است


حجت الاسلام حمید بامری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در منطقه جازموریان با بیان این مطلب که گروه های جهادی، هلال احمر، بسیج طلاب، سپاه و بسیج دانشجویی در حال امدادرسانی در منطقه هستند، بیان داشت: شهر زهکلوت به چهار منطقه میان امدادگران تقسیم شده است و درحال شستشو، ضدعفونی خانه ها و امدادرسانی هستند.

امام جمعه زهکلوت با اشاره به اینکه در کنار اتفاق سیل، بحث کرونا ویروس هم باید مدنظر قرار بگیرد لذا باید یکسری ملزومات هم در حین امداد رسانی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: در همین راستا هیچ نیروی انسانی نمی تواند از خارج از استان کرمان به این مناطق اعزام شود اما اقلام کمکی آنها پذیرش و پس از دپو و ضدعفونی در جیرفت در منطقه جازموریان توزیع می شود.

وی با بیان این مطلب که واقعاً مسئولان و گروه های جهادی در حال کمک و امدادرسانی هستند اما مردم از سرعت پایین خدمات گله مند هستند، عنوان کرد: تا پنجشنبه هفته گذشته در شهر زهکلوت 40 چادر توسط هلال احمر توزیع شده و توزیع چادر ادامه دارد.

حجت الاسلام بامری با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین مشکلات مردم پر شدن چاه های فاضلاب است که مردم در این زمینه گله مند هستند، تصریح کرد: در شهر زهکلوت و شهر رودبار جنوب دستگاه لجن کش وجود ندارد اما با هماهنگی هایی که اتخاذ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر شدن چاه های فاضلاب یکی از اساسی ترین مشکلات مردم زهکلوت است

پر شدن چاه های فاضلاب یکی از اساسی ترین مشکلات مردم زهکلوت است