مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:462020-03-28پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 669 نفر افزایش یافت


عبدالرسول همتی روز شنبه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان فارس گزارش نشده است، افزود: تاکنون 27 نفر در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تاکنون 254 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و 202 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کرونا به نشانی اینترنتی https://corona.

sums.

ac.

ir/ دریافت کنند.

وی همچنین نقش موثر داوطلبان سلامت در کنترل ابتلا به کرونا را ستود و ابراز داشت : مشارکت داوطلبان سلامت و جلب مشارکت مردم در رعایت فاصله اجتماعی برای توسعه سلامتی در جامعه انکارناپذیر است.

دکتر همتی افزود: چهار اصل در مراقبت ها مورد توجه جامعه بین المللی قرار گرفته است که عدالت و برابری، مشارکت مردم، همکاری بین بخشی و بهره گیری از فناوری مناسب را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 669 نفر افزایش یافت

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 669 نفر افزایش یافت