مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-28پزشكي

غربالگری غیرحضوری93 درصد جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک میلیون و 202 هزار و 731 نفر معادل 93 درصد جمعیت زیر پوشش این دانشگاه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مورد غربالگری غیرحضوری قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهار داشت: تمام افرادی که داری بیماری زمینه ای و سیستم ایمنی پایین بودند در سریع ترین زمان ممکن توسط مراقبان سلامت و بهورزان غربالگری شدند و آموزش های لازم در خصوص پیشگیری و خود مراقبتی به آنان ارائه شد.

وی افزود: در طرح غربالگری ویروس کرونا هزار و 700 نفر از کارکنان محیطی حوزه بهداشت مشارکت داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: علاوه بر نیروهای بهداشتی از نیروی بسیج نیز در اجرای بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا نیز استفاده شده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت همکاری مردم در این طرح نیز افزود: مساله اصلی در شکست کرونا توجه به شعار در خانه بمانیم است و مشارکت مردم بدون شک در مقابله با این بیماری مؤثر است.

دکتر طباطبایی گفت: حذف ترددهای غیرضروری، خودداری از مسافرت و نیز اجتناب از برگزاری و حضور در اجتماعات می تواند در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مفید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری غیرحضوری93 درصد جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

غربالگری غیرحضوری93 درصد جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان