مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-28بين الملل

الزرفی: پاسخگویی به خواسته های معترضان از الویت های دولت عراق است


نخست وزیر مکلف عراق امروز شنبه در دیدار با سفیران کشورهای اروپایی اعلام کرد: اولویت اصلی دولتش برآورده کردن خواسته های معترضان عراقی و اجرای قانون است.

- نخست وزیر مکلف عراق امروز شنبه در دیدار با سفیران کشورهای اروپایی اعلام کرد: اولویت اصلی دولتش برآورده کردن خواسته های معترضان عراقی و اجرای قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، عدنان الزرفی، نخست وزیر مکلف عراق امروز در دیدار با سفیران اتحادیه اروپا در بغداد گفت که پاسخگویی به خواسته های معترضان مسالمت جو و حاکمیت قانون را از اولویت های اصلی دولتش قرار داده است.

وی همچنین بر تلاش برای کاهش سطح فقر در عراق و بازگرداندن صلح و آشتی داخلی تاکید کرد.

دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای اعلام کرد که الزرفی در این دیدار نسبت به فوت صدها شهروند اروپایی به خاطر بیماری کویید19 ابراز تاسف کرد.

وی همچنین به حجم مشکلاتی که عراق و کشورهای منطقه و جهان به خاطر انتشار ویروس کرونا و پیامدهای آن متحمل شده اند اشاره کرد.

نخست وزیر مکلف عراق همچنین سفرای اروپایی را در جریان روند تشکیل دولت قرار داده و گفت: برگزاری انتخابات زودهنگام که شفاف و آزادانه باشد و رویارویی با مشکلات مالی و اقتصادی از جمله طرح های دولت وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزرفی: پاسخگویی به خواسته های معترضان از الویت های دولت عراق است

الزرفی: پاسخگویی به خواسته های معترضان از الویت های دولت عراق است