مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:262020-03-28اقتصادي

پارک ها و بوستان های شهرکرد تعطیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدرضا امیدی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرداری شهرکرد، کلیه خدمات رفاهی به شهروندان و مسافران در پارک ها و بوستان های شهری ممنوع بوده و با هرگونه اسکان در این محل ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم افزایش میزان پایش ها و نظارت ها بر شهروندان، مسافران و میهمانان نوروزی و فضاهای مختلف شهری اعم از پارک ها، بوستان ها و اماکن عمومی، برپایی چادر، گردهمایی های نوروزی و هرگونه اسکان در سطح را شهر ممنوع اعلام کرد وافزود: با افرادی که هشدارها را جدی نگیرند و سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برخورد جدی خواهد شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد تأکید کرد: با توجه به درپیش بودن سیزدهم فروردین، روز طبیعت حضور و تجمع شهروندان درپارک ها و بوستان های شهری نیز ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

امیدی همچنین از اعمال ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به مرکز استان خبر داد و گفت: طرح غربالگری مبادی وردی شهر با همت جمعی مسئولان در حال اجرا است و ارائه هرگونه خدمات به میهمانان و مسافران نوروزی ممنوع است.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: به منظور ایجاد نظم و انضباط شهری اکیپ گشت زنی توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری در سطح شهر مستقر شده که به صورت شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ها و بوستان های شهرکرد تعطیل شدند

پارک ها و بوستان های شهرکرد تعطیل شدند