مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-28اقتصادي

805 واحد صنفی در مازندران پلمب شد


حسنیعلی قوانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : براساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در راستای اجرای طرح فاصله اجتماعی باید تمام واحدهای صنفی به جز واحدهای صنفی توزیع مایحتاج عمومی شامل ( نانوایی، فروشگاههای زنجیره ای، سوپرمارکت ها، مرغ فروشی، قضابی، داروخانه ها) باید تا 15 فروردین تعطیل باشند.

وی اضافه کرد : مصوبه ستاد از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به تمام واحدهای صنفی مشمول ابلاغ شد و واحدهایی که این مصوبه را اجرایی نکنند، با حکم قضایی پلمب می شوند.

مدیرکل صمت مازندران خاطرنشان کرد : اکیپ های بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت نظارت روزانه خود را بر واحدهای صنفی انجام می دهند و هر واحدی که این مصوبه را رعایت نکند، در کمترین زمان پلمب خواهد شد.

قوانلو از شهروندان استان مازندران نیز خواست برای شکست ویروس کرونا و رعایت کامل طرح فاصله اجتماعی که برای مقابله با این ویروس در سطح ملی تدوین شد، می توانند واحدهای صنفی متخلف را از طریق شماره 124 معرفی کنند.

رعایت پروتکل های بهداشتی دبیر شورای توسعه صادرات استان مازندران می گوید : تمام واحدهای صنفی که براساس ستاد مقابله با کرونا در راستای تامین مایحتاج عمومی مجوز فعالیت دارند، نیز باید پروتکل بهداشتی مقابله ای را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

805 واحد صنفی در مازندران پلمب شد

805 واحد صنفی در مازندران پلمب شد