مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28اقتصادي

عواقب پذیرش مسافر بر عهده مجموعه های اقامتی است


مهران حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به موضوع پذیرش 30 درصدی اقامتگاه های رسمی از مسافران اظهار داشت: با وجود اینکه اقامتگاه های رسمی استان اجازه داشتند تا 30 درصد ظرفیت خود پذیرش کنند، اما از هفته سوم اسفند پس از اغازفصل مسافرت تاکنون هیچ پذیرشی در اقامتگاه های رسمی ثبت نشد.

وی ادامه داد: پیش از آن نیز آمار ثبت مسافران در اقامتگاه های رسمی مازندران انگشت شمار بوده است.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به اینکه خودداری از پذیرش مسافران توسط صاحبان مجموعه های اقامتی صورت گرفته است ، افزود: دغدغه لطمه خوردن به اعتبار مجموعه های گردشگری منجر به تعطیلی خودخواسته آنها شد.

حسنی با تاکید بر اینکه مجموعه های اقامتی استان به خوبی نسبت به عواقب شیوع ویروس کرونا در مجموعه خود آگاه هستند، افزود: این مسئله ریسک پذیرش مسافر را بالا برده و مانع از پذیرش گردشگر شده است.

به گفته او ، تمامی 202 مجموعه اقامت گردشگری استان که شامل هتل ، هتل آپارتمان، متل و مهمانسرا می شوند، در حال حاضر تعطیل بوده وبه هیچ مسافری خدمات نخواهند داد.

حسنی همچنین اظهار داشت که به تمامی مجموعه اقامتی استان نسبت به تبعات شیوع ویروس کرونا در مجموعه آنان هشدار داده شده است و مسئولیت این پذیرش نیز بر عهده خود مجموعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب پذیرش مسافر بر عهده مجموعه های اقامتی است

عواقب پذیرش مسافر بر عهده مجموعه های اقامتی است