مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28اقتصادي

استقرار 2 ایستگاه در ورودی های اسدآباد برای کنترل خودروهای عبوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجید درویشی ظهر شنبه در ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کووید 19 اظهار کرد: عوامل اجرایی و عملیاتی طرح باید بدون هیچ مسامحه و کوتاهی با متخلفان بی توجه به طرح اجرای فاصله گذاری اجتماعی برخورد کنند.

وی افزود: همه افراد ملزم به رعایت محدودیت های موضوع این طرح بوده که از جمله آن ممنوعیت ورود به شهر غیر محل سکونت خود است چراکه علاوه بر توقیف وسیله نقلیه شخص متخلف و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه تمام هزینه های جانبی از وی اخذ خواهد شد.

درویشی در ادامه با بیان اینکه عدم توجه به محدودیت های طرح موجب زمان بر و طولانی شدن ریشه کنی کرونا خواهد بود و این امر مشکلات پسا کرونایی و فرسایشی شدن روحیه کادر بهداشتی و درمانی را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: تشدید کنترل و نظارت ورودی و خروجی شهر با محدودیت های ایجاد شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی از نقش مؤثری در سیر نزولی کرونا برخوردار خواهد بود.

وی از استقرار 2 ایستگاه در ورودی گردنه اسدآباد و سه راهی وندرآباد برای کنترل و ممانعت از ورود خودروهای پلاک غیر بومی خبر داد و خاطر نشان کرد: ورودی های شهر از تمامی مسیرهایی که به داخل شهر ارتباط دارد تا اطلاع ثانوی با محدودیت تردد و تشدید کنترل و نظارت مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 2 ایستگاه در ورودی های اسدآباد برای کنترل خودروهای عبوری

استقرار 2 ایستگاه در ورودی های اسدآباد برای کنترل خودروهای عبوری