مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-28پزشكي

مشکلی برای تأمین اقلام بهداشتی در بیمارستان گرمسار وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وحید رجایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه اکنون مشکلی برای امکانات و اقلام بهداشتی در بیمارستان معتمدی وجود ندارد، اظهار داشت: برای تأمین اقلام بهداشتی در ماه های آینده از هم اکنون باید به فکر بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 درصد بیماران مبتلابه کرونا در گرمسار بهبود یافتند، افزود: مردم گرمسار در هفته های گذشته برای مقابله با ویروس کرونا با پیوستن به کمپین در خانه بمانید، برای قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام کردند اما باید این روند به صورت مستمر ادامه یابد.

رفع مشکل تردد بین شهری کارگران شهرک های صنعتی فرماندار گرمسار از اجرای طرح فاضله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت در تردد بین شهری خبر داد و گفت: برای رفع مشکل تردد کارگران به شهرک های صنعتی و حمل محصولات و تولیدات کشاورزی گرمسار به تهران پیگیری های لازم انجام شده است.

رجایی تأکید کرد: کارگران، کشاورزان و افرادی که به سبب شاغل بودن در شهرهای اطراف برای تردد با مشکل مواجه شدند می توانند با شماره تلفن 02334200341 سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل آن ها به سرعت اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تأمین اقلام بهداشتی در بیمارستان گرمسار وجود ندارد

مشکلی برای تأمین اقلام بهداشتی در بیمارستان گرمسار وجود ندارد