مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-28اجتماعي

طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان مرکزی با جدیت دنبال می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد امروز(نهم فروردین ماه) در استان و عزم جدی برای اجرای قانون در این زمینه خبر داد.

- اراک- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد امروز(نهم فروردین ماه) در استان و عزم جدی برای اجرای قانون در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سیدعلی حسینی در این خصوص گفت: تردد بی مورد در معابر شهرستان اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی در روزهای 11 تا 13 فروردین ماه موجب اعمال قانون به مبلغ 5 میلیون ریال و توقیف خودرو خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: پلاک های غیربومی تا ساعت 24 روز 9 فروردین مهلت داشتند که استان مرکزی را ترک کنند.

حسینی اظهار داشت: رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی که اقدام به ترک محدوده استان مرکزی تا ساعت 24 روز نهم فروردین 1399 نکردند با آنها برابر دستور العمل طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد و مبلغ 5 میلیون ریال اعمال قانون و خودروی آنان به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان افزود: در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال 1399 برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت های تردد در تمامی معابر شهری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان مرکزی با جدیت دنبال می شود

طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان مرکزی با جدیت دنبال می شود