مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-28سياسي

سپاه در خط مقدم خدمت به مردم است/ پاسداران غیور ذخایر ارزنده اقتدار کشورند


منتخب مردم غرب هرمزگان در انتخابات مجلس گفت: سپاه یک مکتب جهادی و پاسداران غیور کشورمان ذخایر ارزنده اقتدار ایران اسلامی هستند.

- احمد جباری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و آرزوی سالی پر برکت برای همه ملت بزرگ ایران و هرمزگان، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک نیروی نظامی، یک مکتب جهادی بشمار می رود که با پشتوانه عظیم مردمی توانسته در تمامی صحنه های حراست از انقلاب اسلامی و ماموریت های بزرگ ملی به خوبی درخشیده و عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

وی با بیان این که از زمان تشکیل سپاه با تدبیر امام راحل (ره) تا به امروز، این نیرو همواره خاری در چشم دشمنان و محور قوت بخشی برای دوستداران اسلام و ایران بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه به ذخیره گاهی از نیروهای متعهد و متخصص در عرصه خدمت به ایران تبدیل شده است که با نگاه به آینده، همواره میراث دار ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی بوده است.

منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش آن شهید بزرگوار در امنیت، ثبات و مبارزه با جریان های تروریستی در منطقه، گفت: ملت ایران به وجود چنین فرزندان غیوری در درون خویش می بالد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در خط مقدم خدمت به مردم است/ پاسداران غیور ذخایر ارزنده اقتدار کشورند

سپاه در خط مقدم خدمت به مردم است/ پاسداران غیور ذخایر ارزنده اقتدار کشورند