مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-28حوادث

ارسال دستکش یا اقلام آلوده به ویروس با پاکت نامه تکذیب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی انتشار و ارسال تصاویر مربوط به پاکت نامه های مشکوک با محتوی دستکش یا اقلام آلوده به ویروس به در منازل در فضای مجازی بعد از بررسی های .

- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: ارسال پاکت نامه محتوی دستکش یا اقلام آلوده به ویروس آن هم با پاکت نامه به در منازل شایعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی انتشار و ارسال تصاویر مربوط به پاکت نامه های مشکوک با محتوی دستکش یا اقلام آلوده به ویروس به در منازل در فضای مجازی بعد از بررسی های صورت گرفته شده توسط ماموران پلیس فتا مشخص شد که این دسته از شایعات در سال 2016 ابتدا در یکی از کشور های اروپایی منتشر و سپس در سایر کشور ها نیز رویت شده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: در نسخه فارسی آن هیچگونه سندی ارائه نشده و به نوع ویروس هم پرداخته نشده است.

وی با تاکید بر این مطلب که تاکنون در هیچ نقطه از کشور گزارشی مبنی از در یافت یا رهگیری پاکت های حاوی دستکش یا هر گونه اقلام آلوده به ویروس اعلام نشده، انتشار این دسته از مطالب را شایعه دانست و گفت: افراد بهتر است مطالب را از سایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال دستکش یا اقلام آلوده به ویروس با پاکت نامه تکذیب شد

ارسال دستکش یا اقلام آلوده به ویروس با پاکت نامه تکذیب شد