مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-28پزشكي

چند نکته مهم تغذیه ای در زمان شیوع کرونا


یک متخصص تغذیه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با بیان اینکه عوامل متعددی بر سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماری ها از جمله کرونا تاثیرگذار است، - یک متخصص تغذیه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با بیان اینکه عوامل متعددی بر سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماری ها از جمله کرونا تاثیرگذار است، گفت:  داشتن روحیه قوی و شاد، خواب کافی و منظم و تغذیه مناسب از مهمترین عوامل موثر بر ارتقا سطح سیستم ایمنی افراد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور رضایی با بیان اینکه تغذیه ارتباط نزدیکی به سیستم ایمنی بدن و چگونگی واکنش آن در مقابل ویروس ها دارد، عنوان کرد: در بحث تغذیه مواردی وجود دارد که اگر رعایت شود سیستم ایمنی به میزان قابل توجهی ارتقا پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه دریافت انرژی کافی فاکتوری اساسی در حوزه تغذیه بشمار می رود، گفت: دریافت منابع پروتیینی خصوصا در افراد مبتلا به ویروس کرونا ضروری است، افراد لازم است برای ارتقا سیستم ایمنی بدن خود از انواع مغزها، حبوبات و گوشت کاملا پخته که منابع غنی پروتیین است، استفاده کنند.

این متخصص تغذیه پرهیز از مصرف گوشت های فرآوری شده مثل سوسیس، کالباس و انواع کباب ها را توصیه کرد و توضیح داد: کباب انواع گوشت به دلیل نیم پز بودن احتمال انتقال آلودگی را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته مهم تغذیه ای در زمان شیوع کرونا

چند نکته مهم تغذیه ای در زمان شیوع کرونا