مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-28فرهنگي

داستان های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید


معاونت هنری سازمان فرهنگی با تغییر برنامه در زمان بیماری کرونا برنامه های متعددی از گوش دادن به داستان های باغ موزه قصر به صورت آنلاین تا مسابقه نمایش عروسکی ویژه کودکان را در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری از روند اجرای برنامه های این سازمان در ایام نوروز 99 خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه های هنری که برای ایام نوروز تا اول ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده، به شکلی تغییر کرده که به صورت مجازی انجام شود و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان نداشته باشد.

وی افزود: باغ موزه قصر داستان های این موزه را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با داستان های این موزه آشنا شوند.

زند وکیلی با بیان اینکه گالری و موزه گردی مجازی از دیگر امکاناتی است که سازمان فرهنگی هنری در این ایام خانه نشینی در اختیار شهروندان قرار داده است، گفت: این بهانه ای شد تا زیرساخت ها را برای این اتفاق فراهم کنیم تا بعد از رها شدن از ویروس کرونا هم موزه و گالری گردی مجازی به صورت سه بعدی برای شهروندان امکان پذیر باشد.

وی تصریح کرد: پس از به روز رسانی و آغاز به کار سامانه بازدید مجازی بر روی وب سایت مجموعه موزه قصر و تهیه و انتشار کلیپ های معرفی و بازدید از بخش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید

داستان های باغ موزه قصر را آنلاین گوش دهید