مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-28سياسي

آماده باش 21 پایگاه امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری در پی هشدار وقوع سیلاب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری در پی هشدار وقوع سیلاب خبرداد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری در پی هشدار وقوع سیلاب خبرداد.

سید احمد مرتضوی فرد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اطلاعیه و اخطار سازمان هواشناسی در پی وقوع خطر سیلاب اظهار کرد: در حال حاضر 21 پایگاه امداد و نجات و 7 شعبه در شهرستان ها و کلیه پرسنل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری و در پی خبر هواشناسی در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی در پی بارش های پیش بینی شده در استان از شهروندان تقاضا کرد: عموم مردم که با مخاطره سیلاب آشنا هستند از رفتن به سفر جدا خودداری کرده و هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی گرفته تا از هرگونه خطرات مالی و جانی پیشگیری شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان برای مقابله با سیلاب و برای زمان های اضطراری در ظرف های مطمئن، مقداری غذای خشک ذخیره کرده و دسترس داشته و کیف امداد و نجات هلال احمر را همواره در محل سکونت خود آماده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 21 پایگاه امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری در پی هشدار وقوع سیلاب

آماده باش 21 پایگاه امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری در پی هشدار وقوع سیلاب