مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-28اقتصادي

49 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان سمنان تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه تاکنون 230 مورد بازرسی انجام شده است، گفت: 49 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی صبح ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 320 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک از گروه کالاهای ماسک، انواع دستکش و مواد ضدعفونی انجام شده است، اظهار داشت: در این مدت 49 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان سمنان تشکیل شد.

وی بابیان اینکه ارزش ریالی این پرونده ها 302 میلیون برآورد شده است، افزود: احتکار ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی، اخفا و خودداری از فروش، گران فروشی، ارائه نکردن برگ خرید و درج نکردن قیمت بر روی کالاهای بهداشتی بیشترین تخلفات کشف شده در این راستا بود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز پخش لوازم بهداشتی بیان کرد: پرونده های تخلف در این زمینه برای صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی این استان ارسال شد.

یحیایی با تأکید بر اینکه با مخالفان در این راستا به شدت برخورد می شود، تصریح کرد: شهروندان هرگونه تخلفی مانند احتکار، گران فروشی یا توزیع نکردن هرگونه لوازم بهداشتی و ضدعفون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان سمنان تشکیل شد

49 پرونده تخلف کالاهای بهداشتی در استان سمنان تشکیل شد