مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-28سياسي

طراحی ده ها بازی و سرگرمی در فضای مجازی در روزهای کرونایی


اداره آموزش شهروندی منطقه 11 در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی سرگرمی ها و فعالیت های جمعی برای کودکان با همراهی والدین طراحی و در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در این باره گفت: این روزها در پی شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی هستیم و این قرنطینه و خانه نشینی را می توان نوعی مسئولیت پذیری اجتماعی نسبت به اطرافیان و مردم دانست.

رشیدی افزود: از سوی اداره آموزش شهروندی برای گذران این دوران، سرگرمی ها و فعالیت های جمعی برای کودکان با همراهی والدین در سطح منطقه در فضای مجازی برای آگاهی بخشی و غنی سازی اوقات فراغت تهیه و اطلاع رسانی شده است.

رشیدی ادامه داد: برای این روزهای قرنطینه ویژه کودکان و والدین برنامه هایی را با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 11 و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده تا در بهبود شرایط و درمان بیماری ویروس کرونا، اوقات خوبی برای خانواده ها و سرگرم کردن کودکان ایجاد کنیم.

او در خصوص محتواهای تولید شده گفت: برگزاری مسابقات با عناوین زیباترین سبزه سال 99 ، هفت سین خانه ما، نوروزی بازی در خانه ، طراحی و ساخت کارت پستال برای نوروز 99 ، قصه های من و ویروس ، دابسمش چالش خنده، ساخت فیلم کوتاه نوروز در خانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی ده ها بازی و سرگرمی در فضای مجازی در روزهای کرونایی

طراحی ده ها بازی و سرگرمی در فضای مجازی در روزهای کرونایی