مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-28پزشكي

توزیع 195 هزار عدد ماسک N95 بین بیمارستان های استان سمنان


سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان گفت: با همکاری این سازمان 195 هزار عدد ماسک ان 95 پزشکی بین شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل صبح شنبه در بازدید از چند واحد تولید ماسک در سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صمت استان سمنان 195 هزار عدد انواع ماسک را به شبکه بهداشت و درمان تخصیص داده است، ابراز کرد: این ماسک ها از نوع ان 95 پزشکی بوده و از سوی وزارتخانه در شبکه بهداشت و درمان استان توزیع شده اند.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان این ماسک ها را در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود داده تا بین بیمارستان ها و پرسنل خود توزیع کنند، افزود: این موضوع در راستای انجام رسالت صمت در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس هماهنگی های خوبی در سطح استان بین واحدهای تولیدی، صنعت معدن، استانداری و… وجود دارد، ابراز کرد: ماحصل این هماهنگی ها خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه تولید، تأمین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و… است.

تشنه دل با بیان اینکه در بخش تولید ملزومات بهداشتی شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در استان سمنان هستیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 195 هزار عدد ماسک N95 بین بیمارستان های استان سمنان

توزیع 195 هزار عدد ماسک N95 بین بیمارستان های استان سمنان