مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-27اقتصادي

پنجمین جایگاه عرضه سوخت در سروآباد راه اندازی شد


مدیر شرکت نفت مریوان و سروآباد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جایگاه اختصاصی محمودی در مسیر ارتباطی سروآباد - مریوان - کامیاران با اعتبار 18 میلیارد ریال احداث شده و فعالیت خود از امروز آغاز کرد.

سید کیومرث کمال یار افزود: این جایگاه دارای 2 سکو، چهار تلمبه و هشت نازل سوخت گیری است که مخزن بنزین آن ظرفیت 48 هزار لیتر و مخزن گازوییل آن نیز ظرفیت 48 هزار لیتر را دارا است.

وی یادآور شد: با افتتاح و آغاز به کار این جایگاه عرضه سوخت تعداد جایگاه های عرضه مواد سوختی در شهرستان سروآباد به پنج جایگاه و در سطح شهرستان های مریوان و سروآباد به 10 جایگاه رسید.

وی اضافه کرد: به غیر از 10 جایگاه عرضه فرآورده های سوختی در مریوان و سروآباد تعداد 6 جایگاه CNG نیز در این شهرستان ها فعال بوده که سهم سروآباد 2 جایگاه و سهم مریوان چهار جایگاه است.

مدیر شرکت نفت مریوان و سروآباد افزود: باتوجه به اینکه مسیر کامیاران سروآباد مریوان یک مسیر ارتباطی جدید است و به زودی زیر بار ترافیک می رود احداث این جایگاه سوخت در این مسیر مهم و ضروری بود.

شهرستان های مریوان و سروآباد با جمعیت بیش از 250 هزار نفر در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده اند و هم مرز با عراق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جایگاه عرضه سوخت در سروآباد راه اندازی شد

پنجمین جایگاه عرضه سوخت در سروآباد راه اندازی شد