مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-26اقتصادي

ورود خودرو های غیر بومی به اصفهان ممنوع شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهر اصفهان از نیمه شب امشب تا پایان نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان فریدون اله یاری امروز 7 فروردین ماه با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و با توجه به اینکه در آستانه دور دوم سفر های نورزوی قرار داریم، متاسفانه برخی از هموطنان به پیام های بهداشتی و سلامت توجه نکرده و همچنان اقدام به سفر به مناطق مختلف کشور از جمله اصفهان نموده اند.

وی در ادامه گفت: در اولین مرحله از سفرهای نوروزی از 25 اسفند سال قبل تا امروز، با تدابیر اندیشیده شده، توانستیم موج سفرها به اصفهان را کنترل کنیم که از آن جمله می توان به تعطیلی تمامی مراکز گردشگری و تاریخی و همچنین تعطیلی بیش از یک هزار و یکصد مجموعه خدمات گردشگری استان اشاره کرد.

اله یاری همچنین اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در موج دوم سفرها، با همکاری شهرداری اصفهان به عنوان ستاد اجرایی خدمات شهر اصفهان و با هماهنگی استانداری و ستاد مقابله با بیماری کرونا از نیمه شب امشب 7 فروردین ماه همکاران ستاد مبارزه با کرونا و ستاد های هدایت گردشگران با استقرار در مبادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودرو های غیر بومی به اصفهان ممنوع شد

ورود خودرو های غیر بومی به اصفهان ممنوع شد